h1

Ännu ett besök på Qruiser

22 juni 2011

‘Hysteriskt Macho Hetero Man=HMHM’
– Hej bruttan… Känner mig lite kåt idag.

‘TheMegaBitch-TMB’
– ……………

HMHM
– Snygga pattar, jag gillar stora…
– Jag vill tittyfuck med stora härliga brön.

TMB
– Men köp dig ett par då, jag kan skicka dig en länk till en bra shop.

HMHM –
– Jag vill knulla din fitta.

TMB
– Du vet om att jag inte har någon va?

HMHM
– Let’s chat!

TMB
– Let’s not!

TMB loggar ut från det mest heterosexuella av alla gayforum…

(Jag har rättat alla stavfel från HMHM… Det stavas inte ”patar”, din idiot)

Kommentera

