h1

Läs: All work…

24 november 2009

 

..and no play, makes TheMegaBitch a dull girl…

Jo, jag har inte varit så energisk med den här bloggen som jag kanske borde på sista tiden, och det ber jag om insekt för…

Men…kära läsare, mitt liv är ju tyvärr annat än ljuvligt bloggande och gåsdunsbolster beströdda med rosenblad, och jag har haft extremt mycket att göra den senaste veckan.

Ett jobb, visserligen jobbar jag enligt alliansens modell 9-12 timmar om dagen för inga pengar alls och kan bara hoppas att den egoliberalistiska tok-kapitalismen snart förlorar greppet om låginkomsttagarnas andningsvägar och en ny regering byter grepp och klämmer åt pungkulorna på de rikas gyllene grabborden istället…

Ett liv, börjar få ett. Sakta men säkert skrapar jag fram ett fotfäste och en plats åt mig själv i denna den galnaste av alla tänkbara världar..

Men jag lovar att försöka skriva lite mer regelbundet i framtiden… om faran att raka sig FÖR noga när man skall på läkarbesök, om galna grekiska beundrare på internet och om allt som gör mig förbannad, allt som gör mig glad och allt om klänningar i storlek anorektisk pygmé…

TheMegaBitch

Kommentera

