h1

Läs inlägg:

07 november 2009

TMBheaderDet tog nästan hela natten!
Men nu har jag brottat ned Worldpress trista layout på mattan och fått till ett lite mer spännande utseende på den här bloggen. Jag har fått in en egen designad Header  (utan att WP beskär skiten ur den) och fått in en liten streamer på vänster sida..

Tanken är att den här bloggen skall bli lite av ett center för mitt skrivande, mitt videobloggande och mitt tyckande om saker och ting… Och nu finns utseendet, möjligheterna till Vloginslag och ett bra skriv-verktyg på en och samma blogg.

Nu fattas bara besökare… 😉

Kommentera

