h1

Some day, a Queer rain will come and wash all the scum from the wallstreet

15 september 2009

The right wing crooks and thieves, the sick macho wife and childbeaters….
The paranoid religous fanatics and those lifesucking vampires of politicians…..


mylar_rain

Jag är så jävla in i norden trött på alla dessa egouppblåsta ”entrepenörer” och liberalistiska alfahannar till mördare…..
Just det, jag skrev MÖRDARE, de slår blå dunster i folket men blundar kategoriskt för alla bevis som formligen vrålar ut vad de egentligen gör med sina medmänniskor, för DERAS ”frihet” är ständigt viktigare än andras välbefinnande.

Jag är så utled på de som ständigt ser sig själv i centrum för sitt eget lilla universum, ett litet kosmos som roterar runt dem alenast. De bankar skiten ur sin fru, de misshandlar sina barn, de bränner andras broar, så de kan köpa en ny SUV och pissa på våra barns framtid med sina utsläpp…….endast av det skälet att de har makten.

En dag kommer det, regnet, varmt och milt, men grymt i sitt urval.
Det kommer…….alla ser vi det komma, men få av oss vågar vända upp ansiktet för att välkomna det med mjuk hud.
Regnet som urholkar all hård granit i nyliberalernas kalla hjärtan, men som skonar de rättfärdiga och svaga.

En morgon vaknar jag av att jag hör det falla tungt på takteglet över mitt rum. En stund i livet får jag gå ut barfota i gräset och se oljan som föder orättvisorna och grymheterna sköljas bort som blod från finansmarknadernas och maktlabyrinternas gator och torg…

En dag öppnar jag munnen mot himlen och fångar dropparna av rättvisa på min tunga, och smakar dess bittra smak, likt gammalt järn…..

Kommentera

