h1

Så är man tillbaka då…till vad?

24 augusti 2009

Bloggande har sina små speciella krav på den som bloggar. Framför allt måste man ”sälja sig” lite grand, åtminstone enligt ”experterna”, de som kan det här med att ”sälja sig, sälja sin morsa och byta in sin heder mot en glimt av rampljuset.

Det är lika bra att jag säger det direkt. Jag skiter ett stort stycke i rampljuset… Det är inte därför jag skriver överhuvudtaget. Såååå, varför jag skriver då? Mja, det är väl lika lätt att förklara som att förklara varför man är transvestit eller homosexuell, det vill säga rent förbannat svårt att förklara.

Jag skriver för att det får mig att må bra…Eller bättre än vanligt åtminstone…

Kommentera

